dagens fråga


om du fick välja två kändisar som du tycker om mest, en kille & en tjej vilka skulle det vara då? :)
hm..
tjej skulle det nog bli vanessa hudgens för hon är så grymt underbart fin hon är nog den finaste jag någonsin sett, så otroligt fin, gillar hennes klädstil & hon har en underbar röst, hon syns inte så mycket längre i tv & radio som synd är, för jag gillar verkligen henne hon är nog min förebild.. så ah vanessa skulle det bli :-)

& kille så skulle det bli tom kaulitz varför jo för att jag har gillat han eller ah tokio hotel i två år nu, och gillar dom bara mer & mer, tom kaulitz är nog världens finaste kille precis som vanessa är världens finaste tjej.. ända sedan första gången jag såg en video med tokio hotel har jag vart förälskad i tom, så japp kille skulle det vara tom ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0