endast två veckor kvar nu..

hej på er, sitter här & väntar på att maten ska bli klar så tänkte blogga under tiden.
Idag är det endast två veckor kvar till jag blir fjorton, längta! Iallafall så var det inte det jag tänkte berätta, utan ska ner till konsum sen med papi och köpa hårfärg för jag slår vad om att jag kommer ångra mig så snart att jag blev blond, så det är alltid bra att ha hårfärg hemma då, aja sen ska jag iväg till kusinen och hämta några saker, och sen när jag kommer hem ska jag typ se på film och ta det lugnt men vi hörs senare, slänger in en dagens outfit också..

linne - gina
midjekjol - ellos
kofta - gina

Kommentarer
Postat av: rebecca ♥

Snygg kläder du har Madde ! ;p

2010-06-27 @ 23:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0