helgen!

Fredag: skolan först var rätt chill, sen vart det hem & fixa lite saker sen drog jag till ida & vi drog till robin & umgicks med han, alex & amanda, slagga även där mysigt vare! spela kort & en massa sånt var igentligen meningen att vi skulle sova i tält fast vi fick inte tag i något haha så vi sov inne i amandas rum istället trångt som fan med vi fick tränga ihop oss så mycket det gick sjukt roligt vare för amanda blev nerbuttad ifrån sängen av alex & ida som låg i hennes säng, haha & så kom hon och skulle sova brevid mig & robin, och ja vad kan man säga, det gick ju sådär då, när vi vaknade ligger robin med sitt huvud på min mage & amanda med sina ben & armar över mig, sen vid sju?!? typ så gick jag & amanda upp för att äta frukost de andra bara låg där & sov.. vi bestämmde oss eller jag gjorde för att inte somna om, men det gjorde jag såklart & vaknade igen vid tolv haha sjukt värd kväll i allafall.. ♥
Lördag: vi vaknade som sakt vid tolv, & då gick vi upp och åt och de eller inte jag för jag åt ju tidigare, sen gick vi och fixade oss & gick ut för att spela bandmintonn *stavning*  som jag är såååå kiiiing på, eller inte, jaja sen satt vi där & typ inte gjorde något, alex & robin drog så vi satt där ida amanda och jag, sen ringde jag pappa fick sån jävla huvudvärk så åkte hem & nu sitter jag här & ska fixa en lista typ på vad jag ska ha med mig till Göteborg/Liseberg. pappa står ute vid grillen också så maten väntar, men vi hörs senare, puss!

 
tre super bra låtar, ger verkligen sommarkänslor!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0