Mollie gästbloggar

Hej alla Madeleine's bloggläsare! :-) Har ni det bra? Det har iallafall vi! Just för illfället sitter vi här vid datorn och roar oss lite. Vi går även och äter i omgångar. Jag åt för en liten stund sen och hon äter nu ;-) Senare drar vi till IP, för jag ska spela match och Madeleine ska titta på. Jag funderar skrapt på att tvinga henne att vara en cheerleader och stor med " poms poms " och hejaa på mig med massa ramsor ;-) Ska tänka mer på saken.. Hehe, känner mig lite onskefull :-D

Tänkte lämna över rollen på Madeleine's blogg till henne nu, men jag tycker själv att ni alla ska vara så söta att läsa min blogg och följa den! http://mollanskrollan.blogg.se :-) Ha en fortsatt bra dag! Pussar / Mollie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0