tårar som faller ner, det blir ett minne..

hej på er, mår inte alls bra så orkar knappt blogga, men ska försöka så gott jag kan i alla fall.
precis bytt tillbaka mammas mobil, eftersom min är på lagning så fick jag låna den ett tag, men får en ny mobil snart hoppas jag på i alla fall, nu har jag en litten sketen mobil dålig som fan, men måste ha något så folk kan nå mig, inte gjort så mycket annat idag, förutom och sitta inne på toan och gräte i tre timmar, tänker inte ta upp precis varför men ni lär förstå.. snart.., nog om det, min hårträning börjar imorgon ska ut & springa och träna som fan. Det lär gå bra när pappa kommer hem ifrån jobbet med tre chipspåsar & fyra liter cola åt mig?!?, haha ska försöka att stå emot det. Nej nu ska jag se på tv, pusssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0