till min älskade vän robin..

till dig robin..
jag vet att vi inte är sådär super bra vänner & jag förstår om du tycker jag är totalt psyko.. men vill bara skriva av mig lite, vi har haft det svårt hit & dit men förhållande & sånt.. vart sura på varandra ibland och det vill jag inte ska hända, jag vill ine förlora dig, även om vi bråkar ibland, så vill jag att du ska veta att jag älskar dig otroligt mycket, vill inte att du ska försvinna ur mitt liv, nu i helgen när du var ända borta i finland kändes det så tomt, vet inte varför men när vi inte ses så känns det så tomt, robin jonsson, jag älskar dig hoppas du vet de.. ♥

Kommentarer
Postat av: Robin Jonsson

Jag med. Jag skulle gärna vilja börja med en sak...Med dig. Altså ligga i din säng och hångla/Knulla Jag älskar dig sötnos! :) Ha en bra stund nu.

2013-05-09 @ 08:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0