today

sitter & käkar ostbågar nu det bästa som finns, eller nja nästan iallafall, ska till ida snart eller om hon kommer hit, få se hur det blir, vi ska iallafall planera för imorgon, alltså midsommar, ska väl hände en hel del antar jag, tror alex skulle vara med också, och så blir det grillning och sova i tält, och bada och en himla massa, typ ränna på molkom med massa folk, & om det inte blir så kanske vi drar till hammarö eller få höra om hon ens vill med dit, några vänner som ska ah fest där nämligen, men vi får planera det sen när vi är, hon skulle bara äta först och då hinner jag blogga så länge, ska berätta lite om min dag jag har faktiskt inte gjort så mycket idag, vaknade vid tolv någon gång? satte på datorn och började skriva med en massa folk, sen åt jag frulle, och typ vänta på ida som sa att hon skulle komam vid fyra efter alex hade åkt hem IDA är klockan fyra nu tycker du? nej hon är nämligen kvart över sju, vill bara berätta för er som inte känner ida karin jonsson, att hon är den drygaste människan på denna jord.., ja nu vet ni det, haha, får se om idasnutt sover här inatt också vilket jag hoppas på. Men nej nu ska jag käka upp det sista som är kvar av mina ostbågar & sedan rinag ida och se om hon är klar, en vi hörs kanske mera sen och om inte imorgon, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0