eric saade! ♥

hej på er!
kom precis hem efter en jävligt bra dag i karlstad, jag och ida fixade oss, och sedan ringde vi amanda så kom dom och hämtade oss, vi drog in till stan & in till mity city direkt, där var det inte vem som helst utan denna underbara människa, han är så himla bra & otroligt jävla snygg! träffade erikasötnos där inne & linda, som jag inte träffat på år & dar.. kollade även run på lite skoaffärer men nu vet jag vilka skor det blir till examen, lördagen tillbringades hemma hos mig med ida amanda alexander & dennis.  Här kommer lite bilder sen helgen!
& innan ni slänger in en massa onödiga kommentarer, så nej jag dricker inte!










Kommentarer
Postat av: sara norlander

tror jag såg dig inne på mitycity :p

2010-06-06 @ 22:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0